FAQ - Veelgestelde vragen

Bestellen bij Gossip is eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Kies de juiste maat en het gewenste aantal. Klik vervolgens op de knop 'In winkelmand'. Het gewenste artikel wordt nu in de winkelmand geplaatst. Daarna zijn er de volgende keuzemogelijkheden: 'Bestellen' of 'Verder winkelen'. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op het boodschappentasje, rechts bovenin het scherm. In de winkelmand kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop 'Bestellen' en volg de stappen in het bestelproces. Beschik je over een kortings- of promotiecode, dan kun je deze invullen voordat je op de knop 'Bestellen' drukt in het lege kader.

Wanneer de artikelen in de winkelmand zijn geplaatst, zijn deze nog niet voor jou gereserveerd. Zodra het bestelproces is afgerond, wordt de voorraad van de artikelen bijgewerkt. De voorraad van de webshop is dezelfde voorraad als die van de winkel. Hierdoor kan het voorkomen dat op het moment van bestellen hetzelfde artikel verkocht wordt in de winkel. In dat geval wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen en wordt gezocht naar een passende oplossing.

Wij werken met een voorraad uit de winkel. Het kan voorkomen dat het door u gewenste artikel op het moment van bestellen in de winkel wordt verkocht. Wij nemen in dit geval zo snel mogelijk contact met u op en zorgen in overleg voor een passende oplossing. Mocht een artikel uitverkocht zijn, is er een mogelijkheid om je voor het artikel in te schrijven. Dit kan worden gedaan door op de gewenste maat te klikken en het e-mail adres in te vullen. Wanner het items weer op voorraad komt zal er een mail verstuurd worden met een link om het artikel te shoppen.

Wij bellen je nooit zomaar, maar mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact met jou op. Het liefst telefonisch om zo snel mogelijk met een passende oplossing te kunnen komen.

Bij het invullen van jouw gegevens tijdens het bestelproces dienen alle gegevens correct te worden ingevuld, zo ook jouw e-mailadres. Let daarom goed op of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven. Ook kan het voorkomen dat de bevestigingsmail tussen jouw spam/reclame terecht komt. Mocht je echt niets hebben ontvangen, neem dan even telefonisch, per mail of via DM contact met ons op. Wij kunnen dan voor je controleren of je bestelling goed is doorgekomen en je alsnog een bevestiging sturen. 

Op dit moment verzenden wij naar Nederland en België. De kosten voor het verzenden naar België bedragen €9,-. Boven de €75,- verzenden wij ook gratis naar België.

 

 

De bestelling die je wil plaatsen kan betaald worden met iDEAL of Fashioncheque. 

 

Bestellingen die betaald worden vanuit België kunnen betaald worden met Bancontact en Fashioncheque.

Een betaling via Ideal wordt meteen afgeschreven. 

Heb je een kortingscode? Yeah, let's shop!

Je kunt jouw kortingscode verzilveren in de winkelwagen bij het veld Promotiecode. Let op: je kunt jouw promotiecode slechts één keer verzilveren. 

Het komt wel eens voor dat er actiecodes in omloop zijn op diverse websites. Dit zijn helaas niet onze actiecodes en worden daarom ook niet geaccepteerd. Wij verstrekken uitsluitend per mail onze kortingscodes. 

In de webshop kunnen er geen cheques worden ingewisseld. Wel kun je je bonuspunten bij ons verzilveren die je krijgt bij besteding vanaf €10,-. Bij iedere euro die je besteedt, krijg je een punt. Bij de 400 punten krijg je €25,- korting op je bestelling bij een minimale besteding van €50,-. Je begint met het sparen van de bonuspunten als je de knop 'loyalty' hebt geactiveerd bij het aanmaken van een account. Mocht je al een account hebben en je wilt ook online sparen, laat het ons dan even weten, dan kunnen wij dit voor je aanpassen, dit geldt ook voor als je al een account in de winkel hebt. 

Bij besteding vanaf €75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht (dit geldt alleen voor bestellingen binnen Nederland). Onder de €75,- wordt er €4,95 verzendkosten gerekend.

Voor bestellingen met een verzendadres in België gelden verzendkosten van €9,-. Boven de €75,- wordt de bestelling gratis verzonden. 

 

- POSTNL: 1-3 werkdagen

 

Ja, wanneer je ervoor hebt gekozen om de bestelling op te halen in de winkel, ligt deze zo snel mogelijk voor je klaar bij de kassa. Zodra de bestelling is gepakt, ontvang je een e-mail met het tijdstip dat je bestelling klaarligt.  

Post NL zal dan naar een passende oplossing zoeken. Dit zal waarschijnlijk bij de buren zijn. 

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op met de klantenservice van de webshop via 0165-726111 of per email: info@gossipfashionstore.nl. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Het kan voorkomen dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Via de webshop is retourneren mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. In de winkel geldt een retourtermijn van 8 dagen.

Artikelen tot 40% korting mogen geretourneerd worden. Vanaf 50% mogen artikelen niet retour gestuurd worden. 

Zie voor het retour sturen van een artikel de retourvoorwaarden welke wij met een bestelling meesturen.

Let op: Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje bij ons terugkomen.

 

De kosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Via het retourportaal ontvang je van ons een retourlabel. Bij het verwerken van de retour wordt er €5,- ingehouden. 

Wij streven ernaar de terugbetaling van jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Ga uit van een maximum van 14 werkdagen na de aankomst van het retourpakket bij ons.

 

Klik voor het aanmaken van een account op "Inloggen" rechtsboven in. Vul de gegevens in en volg vervolgens de stappen die worden aangegeven.

 

Ben je al geregistreerd met e-mail als klant in de winkel? Dan kun je je wachtwoord opnieuw opvragen met het opgegeven e-mailadres. Klik op ‘’inloggen’’ rechtsboven in en klik op ‘’wachtwoord vergeten’’ vul dan het opgegeven e-mailadres in en je ontvangt per mail een link om je wachtwoord in te stellen. 

 

Klik op ‘’inloggen’’ rechtsboven in het scherm en klik op ‘’wachtwoord vergeten’’ vul dan je e-mailadres in en je ontvangt per mail een link om je wachtwoord te veranderen. Let op: deze kan in je spam belanden.

Wanneer je als klant geregistreerd staat bij ons spaar je automatisch punten, zowel op de webshop als in de winkel, hier aan zijn geen kosten verbonden. Bij iedere €1,- die je besteedt op je aankoop in de winkel of webshop, ontvang je één punt. Jouw persoonlijke bonus punten worden digitaal geregistreerd. Iedere 400 punten hebben een waarde van €25,-, je kunt je punten te allen tijde laten verzilveren vanaf een bestelling van €50,-. Je punten blijven onbeperkt geldig.

Zorg er voor dat in je account "loyality lid" staat aangevinkt! 

Klik op ‘’inloggen’’ rechtsboven in en log in. Klik vervolgens rechtsboven in op ‘’mijn account’’, hier kun je je gegevens aanpassen. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op. 

 

Klantenservice winkel

ma/zo tijdens openingstijden
Telefoonnummer: 0165-554017

Klantenservice webshop

ma/vr 9:00-17:00
Telefoonnummer: 0165-726111

E-mailadres: info@gossipfashionstore.nl

Wij heten je graag van harte welkom bij onze winkel in Roosendaal. Op de volgende tijden staan we voor je klaar:

Gossip Fashionstore - Roosendaal

Maandag 12:00 - 17:30 uur
Dinsdag 09:30 - 17:30 uur
Woensdag 09:30 - 17:30 uur
Donderdag 09:30 - 17:30 uur
Vrijdag 09:30 - 20:00 uur
Zaterdag 09:30 - 17:00 uur
Zondag 12:00 - 17:00 

Gossip Fashionstore OUTLET - Etten-Leur

Maandag 09:30 - 17:30 uur
Dinsdag 09:30 - 17:30 uur
Woensdag 09:30 - 17:30 uur
Donderdag 09:30 - 17:30 uur
Vrijdag 09:30 - 20:00 uur
Zaterdag 09:30 - 17:00 uur
Zondag GESLOTEN (laatste zondag van de maand geopend)


En natuurlijk kun je 24/7 shoppen in onze webshop!

Wij respecteren jouw privacy en veiligheid. Daarom gaan wij zorgvuldig met de door ons verkregen gegevens om en zullen wij er voor zorgen dat deze gegevens voldoen aan de toepasselijke wet- en regelgeving. Je vindt hier onze Algemene Voorwaarden en ons Privacy Statement.

We helpen je graag om je klacht zo goed mogelijk te behandelen. Stuur je klacht naar klantenservice@gossipfashionstore.nl en we gaan ermee aan de slag!

Cookies.

Met cookies en technieken die daarop lijken helpen we je beter en persoonlijker. Dankzij functionele cookies werkt de website goed. Ze hebben ook een analytische functie. Zo maken we de website elke dag een beetje beter. We laten je graag nuttige advertenties zien. Daarom gebruiken we technologie om je gedrag binnen en buiten onze website te volgen. Dat doen we op een anonieme manier. Meer weten? Lees [hier] alles over onze cookie- en privacyverklaring. Klik op 'Oké' om te accepteren. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen we alleen functionele cookies. Wil je zelf bepalen welke cookies er geplaatst worden klik dan hier.
Noodzakelijke cookies
Personalisatie cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Cookies